רוצה לדעת הכל על אינסטגרם? המדריך הזה מפרט כל מה שצריך לדעת כדי שהאינסטגרם שלך ישרת את המטרות שלך. אז שנתחיל?
אני ממליצה לעבור על כל תוכן העמוד כדי להביא את הפרופיל שלך למה שתמיד רצית. אם קורץ לך להתחיל בשלבים המתקדמים ולחזור לבסיס לאחר מכן זה גם בסדר.
אינסטגרם היא רשת חברתית שנולדה לפני קצת יותר מעשור. היא מאפשרת לכם לפרסם פוסטים עם תמונות או סרטונים ולרשום עד 2200 תווים בכל פוסט.
פרסום באינסטגרם יעשה דרך ההאפליקציה או דרך המחשב.
כל חשבון יוכל לפרסם סטורי, פוסט, רילס או ליצור מדריכים והיילייטס.
לפני שנצלול לאיך עושים את כל זה, נתעכב על הדברים שנראים לכם טריוויאלים אבל לא פחות חשובים: כרטיס הפרופיל שלך!
האמת שזה תלוי במטרות שלך. מצרפת לך טבלה קטנה שתעשה לך סדר
תכונות | חשבון יוצר | חשבון עסקי | ממשק לניהול החשבון | Creator Studio | Business Suite |
---|---|---|
פירוט נתוני צפיה | V | V |
כפתור הנעה לפעולה | חלקי | V |
קידום ממומן | X | V |
פוסטים מקושרים לחנות אינסטגרם | X | V |
עכשיו שברור לנו מה ההבדלים בין פרופיל פרטי לעסקי הגיע הזמן לפתוח חשבון:
בכל פעם שמישהו ייכנס אליך לחשבון כדי להכיר אותך קצת יותר הוא יבחן את הפרופיל שלך. לכן, חשוב לפרט ולדייק כמה שיותר ב-150 תווים שעומדים לרשותך!
לפני שמתחילים את עריכת הפרופיל אני ממליצה לחפש פרופילים שעוסקים בתחום שלך כדי לקבל השראה מהם.
אם עדיין נותרו לך שאלות, ניתן לפנות אליי באינסטגרם johanna_borisenko, כך אוכל לעבור על הפרופיל שלך ולתת לך טיפים נוספים. (ניתן לשלוח גם כדי סתם לקבל פידבק)
אינסטגרם מאפשרת לנו לגלוש ולהגיב לתכנים שאנחנו רואים באפליקציה בכמה אופנים.
כולנו מאוד רוצים שיהיה לנו מספר גדול של עוקבים אבל האם זה באמת מה שאנחנו צריכים?
אם אתם בעלי עסק כנראה שפתחתם חשבון אינסטגרם כדי להגיע ללקוחות חדשים. חשוב שתזכרו לאורך הדרך שכדי שכל העוקבים שלכם יהפכו ללקוחות עליכם לבחור אותם בקפידה. כן כן, קראתם נכון. אתם צריכים לשים לב שמי שעוקב אחריכם באמת לקוח פוטנציאלי.
מתחיל כבר להיות מעניין! סוף סוף נלמד איך לפרסם פוסט. חשוב לי לציין שכל דבר שתעלו במכוון או בטעות ניתן למחוק או לשמור בארכיון. אז יאללה בואו נתפרע ונתחיל לפרסם פוסטים באינסטגרם!
עכשיו שהבנו איך מעלים פוסט חשוב שנעלה 6 פוסטים כדי שהפרופיל שלנו לא ייראה דל.
רוצים לקבל פידבק? תייגו אותי בפוסט שלכם @johanna_borisenko
מה זה בכלל סטורי? סטורי הוא פרסום באורך של עד 15 שניות שניתן לראות במהלך 24 שעות מהרגע שהוא עלה.
בסטורי נשתף דברים שמשקפים את חיי היום-יום שלנו. הוא יעזור לנו לשמור על קשר עם העוקבים שלנו ובעזרתו נוכל לערוך סקרים, טריוויות, ועוד דברים מדליקים.
היי מה? היילייט הוא כלי שמאפשר לי לשמור את הסטורי שלי בראש הפיד.
למה זה טוב? לפעמים אנחנו נעלה דברים בסטורי בעלי ערך לחשבון האינסטגרם שלנו ונרצה שאותם תכנים לא ייעלמו. בעזרת ההייליטס נקים ספריות לפי נושאים וכך בכל פעם שנעלה סטורי שנרצה להשאיר בחשבון נתייק אותו בהיילייט.
רילס הוא חיקוי של טיקטוק לתוך הפלטפורמה של אינסטגרם. הרבה חושבים שהרילס מיועד לרקוד מול המצלמה… אז זהו שלא! תוכלו להשתמש ברילס גם אם אתם לא מתכוונים לרקוד מול הטלפון.
מדובר בסרטון של עד דקה שניתן לעלות או לצלם ולערוך לתוך האפליקציה עם הסאונד שלכם או סאונד מתוך הספריה שאינסטגרם מציעה לכם.
LIVE יאפשר לכם להרגיש כמו כתב חדשות בשידור ישיר. ברגע שתעלו לשידור העוקבים שלכם יקבלו התראה שאתם התחלתם LIVE, בסוף השידור תוכלו לשמור לנייד או לשתף ישירות לתוך החשבון שלכם.
השידור יכול להימשך עד 4 שעות ותוכלו להזמין אורחים שיופיעו ביחד איתכם לשידור.
פרסום ממומן באינסטגרם מאפשר להגיע ללקוחות פוטנציאליים בצורה מהירה יותר וממוקדת יותר. התשלום בגין הפרסום מתבצע בהתאם לתקציב שאתם מגדירים מראש ולתקופה שתגדירו. לפרסום ממומן כמה סוגים: חשיפה, מעורבות, קבלת לידים, ביקור באתר ועוד…
לא חייב להיות חברת דיגיטל גדולה כדי להגיע לתוצאות בממומן: כל אחד יכול!
המדריכים של אינסטגרם יעזרו לכם לפקס את העוקבים שלכם במידה ובניתם תהליך בפוסטים שלכם ואתם רוצים שמי שלא עקב באותו זמן עדיין יעבור את אותו תהליך בקלות.
מדריך יכול להכיל עד 30 פוסטים והוא גם יכול להכיל פוסטים של חשבונות אחרים במידה ושמרתם אותם.
יצירת מדריך, הכנסת פוסטים, שיתוף פוסטים מחשבונות אחרים, קאבר למדריך, כותרת למדריך, מתן כותרת לפוסטם, מתן הקדמה לפוסט, עריכה לאחר פרסום.
לפרסם פוסט, רילס או סטורי זה חלק חשוב מהעניין אבל חלק לא פחות חשוב הוא לבדוק מה קרה עם מה שפרסמנו לאחר תקופה… כמה חשיפות קיבלנו? איזה פוסט הכי אהבו או קיבלנו עליו הכי הרבה תגובות, בעקבות איזה פוסט התחילו לעקוב אחריי?
האינסייטס מגיש לנו את כל הנתונים בצורה נוחה כך שנדע איך למקד את התכנים העתידיים שלנו לעוקבים הקיימים ולעוקבים החדשים שאנחנו רוצים לצבור.
כניסה לאינסייט דרך פוסט ספציפי, דרך סטורי ספציפי, דרך רילס ספציפי. דרך התפריט הראשי, באיזו דרך קיבלתי את החשיפה לפוסט?
חנות באינסטגרם תאפשר לכם להקים קטלוג של המוצרים שלכם כך שבכל פרסום תמונה של אותו מוצר בפוסט תוכלו לתייג את המוצר בקטלוג ומשם הגולש יוכל להגיע לאתר שלכם ולרכוש אותו.
מי יכול לפתוח חנות, מה עליי לעשות לפני שאני פותח חנות, הוספת מוצרים לחנות, תיוג מוצרים בפוסט, פורמט התמונות
רוצה ללמוד לבנות אתר?
הצטרפי לאתגר ״כולם יכולים לבנות אתר״ ותבני לך אתר ב-8 ימים עם שעה השקעה ביום!